Världens bästa

Alltså det finns inte ord som kan beskriva hur glad och lycklig jag är över att Sean Penn vann.
Inte bara för att han helt enkelt är världens bästa skådespelare, inte bara för att han är min absolut största inspiration.
Nej, också även för mannen han gestaltade; Harvey Milk. En så viktig, en så stor punkt i gayrörelsen och en man som borde uppmärksammas mer. Penn's gestaltning av Milk är obeskrivlig,
som ni vet har jag älskar filmen och Penn's insats sedan första gången jag såg den, och jag är så glad över att han vann!
Trodde faktiskt att Rourke skulle vinna, för hans insats i "The Wrestler" är bland det bästa jag har sett på mycket, mycket länge, så jag blev jävligt överraskad när Douglas läste upp "Sean Penn". Positivt överraskad!

Sean har en statyett sedan tidigare, även den vunnen efter ett fantastiskt agerade, den gången i "Mystic River" (2003).
Sean Penn bevisar med vinsten i natt att han verkligen är den bästa vi har just nu.

RESPEKT!

Här nedan är hans tacktal, väldigt fint! Lyssna!

Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0