Lix

Jag är inte den som bara "åh ni får inte göra det eller det", alla skall följa sina drömmar, detta är något som är Väldigt viktigt. Men, tja, vad ska jag säga? Går in på blondinbellas blogg och läser att hon ska skriva en BOK. Hm. Typ chic lit.
Det komiska i det hela är att boken ska handla om en ung tjej i Sthlm som ska läsa juridiklinjen.
HAHAHAHAHAH, bruden - Skriv en självbiografi och låt oss författare utan rikemansbakgrund stiga fram istället!

Lame, lame, lame!

Nu ska jag iväg och leka med Amanda, och ger er en puss i form utav "Mr. Brownstone", GnR.
Gillar framträdandet, mest för att Axl är fett het. Nog den enda mannen som kan bära upp en par sådana hotpants. Love, love. Checka in 1:45 lix. Haha. Från Tokyo, 1992, om jag inte minns helt fel.

Puss.
/Liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0