jkbgfaihokjpvsl

TOP TRE I LITE OLIKA SCHIZZ.

Musik/band/artister whatever:
1. GUNS N' ROSES. Ni som känner mig får säga vad ni vill om min plötsliga kärlek till detta band. I've allways hated them, fram tills för ett par månader sedan när jag hörde deras nya material och blev helt... Jag kissade på mig utav kärlek till den nya skivan. Det gamla materialet har man alltid gillat, men aldrig vågat erkänna, speciellt om man har varit en Arkpoppare som jag var i fem år... Men I love them, I really, really do.
2. Jamiroquai. Åh pusspusspuss. Speciellt live. Underbart, och Jay Kay är faktiskt den enda jag vet som sjunger lika ljuvligt live som på skiva. Cred!
3. Eddie Vedder. Alltså, musiken till "Into the wild" är fantastisk... Just ask Amanda, hon bölade första gången hon hörde "Long Nights". Hoho.

Filmer:
1. "Gangs of New York". Do I need to say anything?
2. "The Wrestler", för att Mickey Rourke är makalöst bra och jag hejar på honom inför Oscar.
3. "The Curious Case of Benjamin Button", för att Brad Pitt gjort ett riktigt bra jobb för första gången på duktigt många år.

Okej, blev bara två... Men nu ska jag springa iväg och skära upp mina kärlekmums. Namnam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0