There was no laughter in the house

Så har hela universitetsgrejen börjat, and what can I say?
Uuuuu-underbart! Vissa pluggar enbart för att få cash och/eller för att få supa billigt på nationer.
Sure, that's säkert pretty as hell, men jag Älskar verkligen min kurs, oh, oh, oh!
Något i ens närheten av så intressant får man leta länge efter för att hitta..
Vi har redan hunnit med att iaktta (stavning?) föreläsningar kring Georgien-"kriget" (blev inte uttalat krig, det var ungefär krig, men ändå inte, för inget av länderna declared it...).
Det har snackats krigshistoria, han där duden på C, han som skrev "Om kriget" på 1800-talet. Vettefan vad det var han hette nu, men awell... Intressant iallafall!
Kommer att bli en f-r-u-k-t-a-n-s-v-ä-r-t hektisk och stressig höst, but I like it, I like it a lot... !

I natt och natten efter den sover jag hos morsan, H kommer och A behöver veeeerkligen some loneli-lonelytime with him,  minst sagt... haha! På fredag blir det den vanliga vändan till Mods, och på lördag, då är det A's och min 20-årsfest!
Wo-fucking-ho!

Och så är jag skitglad för när var iväg tidigare imorse och köpte frukost på Mormos bageri, så jag den vackra uppenbarelsen på mitt kontoutdrag att studiemedlet kommit. Yayyy. Puss på det liksom.


Neeej, nu ska jag gå en runda i lägenheten och plocka upp, röja undan, sopa golven (SOM FAN!) osv, osv.
Tills nästa gång får ni roa er med kollaget på Flinck, jävligt snyggt, alltså... Thorsten är bra. Fast att han ser ut som ett troll ibland, haha. Sedan kan jag rekommendera förra inläggets video, fast kolla istället på "Songs Writer's Circle"-versionen. Rätt intressant beskrivning av låten, tycker jag Dr. Cave ger oss. :)

Ha det nice!

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0