För alla o-intresserade

Idag har min dagliga dos av musik sitt en aning annorlunda ut.
Såsom Depeche Mode, Dave Gahan, Soundgarden, Alice in Chains, Aleka's Attic, Chris Cornell.
Ungefär.
Visst, musik som jag alltid lyssnar på, men den senaste tiden har jag knarkat Nick Cave och Pearl Jam något så otrolig, så på något sätt eller vis känns den här musiken som jag lyssnar på nu smått främmande.
Gah, det säger en del om hur mycket jag har lyssnat på dessa två band.
I mean, för inte ens två år sedan var Soundgarden mitt liv. They still are.

Jag har allt att tacka Chris och gänget för.

JAJA på tal om Pearl Jam blev jag fett sugen på dom nu - så, hello iTunes!

Haha, pathetic little me...

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0