Back

Godförmiddag.
Internet har slutat ha mens, allt är som det ska vara och jag ska söka jobb på Pressbyrån av alla ställen.
Vill skriva något bra med det går inte, har en extrem inspirationstorka. Hate it.
Väntar på arvet, fortfarande. Suspisious. Tror farsan supit upp pengarna men det skiter jag i, jag ha dom ändå.
Jag är alltid pank. Lite cash får mig le.
Kommer ändå bara röka upp allt.

Jaja.

Äcklig spindel i mitt rum. Egentligen är jag skiträdd för spindlar men jag orkar inte vara rädd just nu.
Jag vet inte varför. Känns skumt.

Jaja.

Nu ska jag ta en cigg.

Peace.
/Liv.

Justdetja: Igår blev jag kär i komikern Pablo Francisco. Han, ja. Kände igen namnet som in i helvete men kände inte igen honom när jag såg honom. MEN FY FAN VAD ROLIG HAN ÄR, JAG KISSAR PÅ MIG.
Alltså,
nedanstående klipp, så jävla roligt. Det var denna föreställningen jag såg igår, 1½ timme gapflabb. I just detta klippet dissar han gothare/emos/whatever. FYFAN vad kul!
Alltså, när ni har sett det förstår ni vad jag menar. Katten, det pysande piercinghålet... Aaah, humor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0