What hits!?

Videon i förra inlägget... Jevlar vad Navarro var/är het. Miao.

Nu är jag jättevarm. Lagade käk samtidigt som en kladdkaka åkte in i ugnen.
Två flugor i en smäll, liksom.
Men jävlar vad jag är varm nu alltså. Gaaah.

Imorgon kommer Amanda hem fårävvär. Så jävla underbart.
Det blir Ariman hela eftermiddag und kvällen lång, kanske innehållandes vin, vi får se om plånkan skrattar eller gråter.

Jag vill se Red Hot... Too bad att dom har något års uppehåll nu. It's a bit sad, men jag förstår dom, som fan.
Bortsett från den lugna perioden där innan "Californication" släpptes, har dom fan varit igång sedan början av 80-talet.
Goa, flitiga göbbar.

Jaja... Gah. Jag kan fortfarande inte förstå att jag sov från 00 till 11. 11 fucking timmar.
Sjukt skönt, dock!
Jag känner mig piggare än på duktigt länge. 

Och så vill jag se "The Dark Knight" igen. SO bad. Både för att få njuta av det underbara skådespeladet som alla bjöd på (framförallt H...), och för att förstå everything, liksom. Jag hade fullt upp med att försöka inte få panik/börja böla när vi såg den i söndags, så jag hade nog behövt se den igen för att förstå everything, som sagt. 

Well well. Nu måste jag nog springa till köket och se hur min kladdkakis mår. Mumsfillibabba.

Ha en skön tisdag ya'll!

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0