Come

Det är alltid lika kul att bli ledsen sekunden efter att man har varit glad.
Vaknar upp, ser att solen lyser, tänker "Det här kommer säkert hålla i sig, det är inte ett enda moln på himlen!".
Sedan... tja, vad ska man säga/skriva? Borta i väst kommer molnen inklampandes.
Bröl. Jag ville ju mysa i Lomma ikväll. Vi (jag) får hoppas på att det bara är några retsticke-moln som snart försvinner och ger staffetpinnen till das sol och låter oss bleka skåningar få lite värme, för en gångs skull!

För övrigt lyssnas det på "Lost Dogs"-plattan. Jaaaa, Pearl Jam. Jaja. Det roliga är att ingen har sagt att jag tjatar, alltså inte här på bloggen, de enda som brukar klaga på mitt Pearl Jam-tjatande är familjen, men ändå agerar jag som att folk tjatar heeela tiden. Jaja.
"Lost Dogs", som sagt. Puss på den. När jag får min första fedelön i augusti ska det shoppas som en gnu.
Detta är lite av vad som kommer införskaffas:

¤ Skor
¤ Sådandär ögonbindel eller vad fan det heter, sådan man har över ögonen för att kunna somna lättare när det är ljust ute...
¤ "Vs", Pearl Jam
¤ Kläder; byxor, klänningar etc.

Sedan får jag nog hålla i pengarna... åtminstone försöka. Med niktotinet som bäzta vännen kommer cigaretter införskaffas... Hell yes... Tyvärr. Eller något. Fast okej, hade jag tyckt att det var Så hemskt hade jag nog sluta röka 'n snusa för länge sedan.

Jag måste fråga en sak på tal om snus, tycker ni det är äckligt att tjejer snusar? Okej, kanske låter fjöntigt, men vissa som fått reda på att jag snusar har reagerat typ "Jaha... du SNUSAR." Och sedan flytt fältet, eller något...
Visst, det kanske inte är så fresh, om man inte sköter tandhygienen blir tänderna skabbiga som få och ens andedräckt är inte den bästa när man väl har en prilla i.
MEN, 1. Jag borstar tänderna, varje dag, morgon och kväll. 2. Har folk hört talas om tuggummi! Jaa, det funkar, idiots.
Jag har inte snusat alls länge, har jag alltid tagit en prilla eller två av morsan eller storebrorsan när jag varit pank/inte pallat gå ut och röka, men Snusa började jag inte förens... Kanske ett halvår sedan, lite mer?
Det var då snuset började ge mig något. Dock är jag inte en "riktig" man och snusar vanlig protion, det blir vitportion, med, ja, vita kuddar, eller fan dom kallas... Känns iallafall lite fräshare och är tusen gånger godare.
Jag kan snusa istället för att röka. Iallafall någon vecka eller så. Nu har jag inte rökt sedan tisdags, liksom...

Jaja. Jag får väl vara ofräsh om folk nu skulle tycka jag var det, jag tänker då inte sluta snusa för det... HAH!

Nu ska jag ringa älskade A, ser att molnen verkar lyda mig, mohahaha! Har dragit mig från att gå till, egentliga, äckliga Lomma, har inte varit där på säkert två år, så nu när jag väl ska dit får det fan se till at t vara fint väder! Så det så!

Ha en skön lördag!

Peace.
/Liv.

Wanna see something crazy? Wanna se a 5' 7½ tall guy clibing up hiiiigh? Kolla här då! Crazy Eddie! Kring 2:01 börjar han klättra, om ni tycker det är segt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0