Två

Juste igår såg vi "Big Fish" med bland annat Ewan McGregor. Först fattade jag ingenting av den, kan ha berott på att jag var så jävlaskitgalet trött, men efter ett tag så kom även jag in i filmen, and I liked it very much!
Hela filmen igenom satt jag och tänkte "vem fan är han som spelar huvudrollen? Gawhd, vad jag känner igen honom!".
Efteråt klickades det in på IMdB, och well, mannen i fråga är han som spelar "den snygga" i "Almost Famous", typ gitarristen i bandet filmen bland annat handlar om. He's hot. Kanske inte så jättehot i "Big Fish", då han mest är en mesig hemmapappa utan skägg. Men i "Almost Famous" är han ju en typisk "rocker", which me like very much. Haha.

Bra film, iallafall! Enda minuset är att det är Tim Burton som gjort den. Sorry alla 478670926879267328 Burton-fans, men jag vet inte riktigt, jag klarar inte riktigt av honom. Same shit in every movie. Jag säger som jag säger om Timbaland, GÖR NÅGOT NYTT, FOR FUCK SAKE! Fast okej, det är mer okej i Burton's fall, då det är en del av honom, musiker som Timbaland kan fan ändra sig lite oftare. Sure, han har "sitt sound", men hur kul är det att lyssna på hans skivor när varenda låt har samma beat, samma ackord, samma sång, samma everything? Booo-oring!

Well, well.... Det här skulle bli ett inlägg innehållandes just a few words, look how it turned out... Haha.

Peace.

Ps. Min storebror är så jävla lik min pappa att det är läskigt. Idiot, en jävla fucking idiot. Ds.


Kommentarer
Postat av: HOLLZ

hallå liv! vi kan ju typ fika efter att vi varit vuxna och haft skola på universitetet varje dag. tihi. roligt! pözzha. sen undrar jag när du har introduktionsmöte? jag fick hem ett brev där det stod den trettioförsta augusti. men det är en söndag?! jag längtar till ditt kalas också. puss igen.

2008-07-21 @ 23:03:00
URL: http://frankfrompoland.blogspot.com
Postat av: Liv

hi hun! ja, mysi-mysi. kan vi sitta och snacka skit om classmates och hjälpa varandra med tentor. eller något. haha. jo, ja, introduktionsmöte ska jag nog ha, och antagligen också den 31 as you. men har dock inte fått någon information... på studera.nu står det att antagningsbesked nr 2 kommer 8-9 augusti, so maybe det skrivs där då. i hope. annars får man väl kontaktiz dom eller någe.

awell.



jaa, kalaset kommer bli megabra. jag och anna satt och planerade en massa igår. ^^ pöss

2008-07-22 @ 12:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0