The Prestige

Igår såg vi på The Prestige. Puss vilken bra film! Christian Bale och Hugh Jackman i huvudrollerna.
Det är svårt att förklara handligen utan att avslöja hela filmen... men det handlar iallafall om två magiker som går från att vara kompanjoner till bittra fiender/competitors. Smart, intressant och bra film, där även ingen mindre än David Bowie har en roll.

Sevärd!

Och ja, Jackman var het som vanligt, och Bale var magnifik (och sure het han med), som vanligt.

Miao!

Trött... som in i helvete.
Vi ska kolla på något ikväll igen, vad vet vi inte än. IMDB, here I come!!!

Jag kom att tänka på en sak, hur jävla nördig jag egentligen är, som har väntat på "The Dark Knight" skitlänge.
Jävligt nördig faktiskt. Alla min vänner är liksom mer "Okej... Du väntar på en Batman-film... Fun...".
Men jag förstår dem, heck,  jag erkänner ju även själv att jag är nördig! Men jag känner verkligen på mig att den kommer vara somethin' somethin'. Den kommer vara magícó.

Men nej nu vill jag se "My own private Idaho", tror även jag ska göra det...

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0