Live

Ni vet när man vill något so, so bad?
När det liksom bara ryser i hela jävla kroppen för att man vill, vill, vill?
Så känner jag just nu... som fan.
Pearl Jam. Awh. Jag vill, vill, vill.
Se dom.
Nu. Helst.
Eller snart iallafall.
Jag får gåshud bara jag tänker på det, att tillsammans med tusentals andra se Eddie och männen uppe på en scen, framföra låtar som inte bara är jäkla bra, utan även har betytt och betyder mycket för en.
Det är nästan lite läskigt när jag tänker på det, för det känns så overkligt, så omöjligt, men jag vet ändå att det kommer ske, antingen snart eller inte, det kommer iallafall ske.
Makes me nearly cry...

Inte mycker mer att tillägga, jag antar att jag får vänta... And I will. Jag väntar med nöje, eller kanske inte, men jag kan vänta, så länge jag har den tanken, "jag kommer se dom", så känns inte väntan så lång. Det går, liksom.

Nu ska jag spela Sims 2, bara för att liksom.

Peace.
/Liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0