West Country Girl

Jag vet inte, jag finner bara den här videon sjukt sexig.
Ni vet, ibland är människor, låtar, whatever, bara sexiga, fast dom egentligen är det.
Hard to explain, but you know what I mean.
Cave har det där sexiga över sig, fast han inte är så good looking at all, eller jo när han var a bit younger.
Men jag vet inte, han har karisma, or something. Något är det iallafall...
Fantastiskt, tänk att se/höra detta live... Jag lovar er, den dagen jag ser Nick Cave live, det är dagen då jag pissar på mig offentligt för första gången. Och skäms inte över det.

Så nu vet ni det!

Alltså, bara lyssna. Vilka jävla musiker, The Bad Seeds.
Och vilken jävla musiker, Nick Cave
:*

Peace.
/Liv.


Kommentarer
Postat av: hhhh

yo! jag slutar 11 på onsdag sen ska jag hooka upp med pappsen så köper han böcker och bjuder på lunch. så vid tolv? är du ledig då må tro? fika fika fika! PÖZZAZ

2008-09-01 @ 21:10:20
URL: http://frankfrompoland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0