Are

Idag rensade jag ogräs på vår kolloni i två timmar. Ja, jag är också chockad.
Lyssnar en massa på Nick Cave & The Bad Seeds för det blir bäst så.
Såg på nya Hills-säsongen, episode 1 på mtv.com, rös och log och can't wait for the next one.
Malmöfestivalen känns knappt som Malmöfestivalen, orkar inte åka in.
Var inne i vad var det, i förrgår? Tror det, ja. Såg Moto Boy, träffade Lasse och Jepson i några trevliga stunder,
fikade på en café som var mitt inne i parken Lördagsplan tror jag stället hette/heter, gick och köpte 18 minidonuts som jag tryckte i mig tillsammans med Amanda (den yngre).
Sedan åkte vi hem och jag hade ont i huvudet och jobbade.

Men ja, Nick Cave. "There she goes, my beautiful world".
Jag ryyyyyy-yser. Igår var det två veckor till skolan börjar och en vecka till jag får my first megalön.
LIKE it.

Ha det gutt ya'll.

Peace.
/Liv.

En av de vackraste låtarna:


Kommentarer
Postat av: h

JA JA SKOLA! WIHO! ÄLSKA! JAG LÄNGTAR! woho! vart ska du gå nånstans?! jag vill luncha med dig ju! varje dag! vi lever typ på samma budget ju haha

2008-08-19 @ 20:51:40
URL: http://frankfrompoland.blogspot.com
Postat av: liv

jiiieee. ska bli så jefla roligt att, tja i princip iallafall, plugga med dig! hihi! jaa, lätt luncha togetha! loves it! ser så sjukt mkt fram emot det.

jag går vi eden, typ bakom unversitetshuset, in bland de mysiga gränderna. ^^

du gick vid kulturen va? pöss

2008-08-20 @ 12:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0