Today's lesson

Det känns så konstigt att se att det nuförtiden står "20 år" på alla zajtär jag är medlem i.
Jag Är 20 År. Har inte riktigt förstått det än. Känner mig fortfarande som 17.
Då allt var lugnt.
Men allt kan vara lugnt nu också, if I make it that.
Imorgon ska jag söka tre jobb. Go me. Lite nervöst, men jag måste.
Kan inte jobba natt när jag planerar att satsa på skolan.

Är arg över att jag var pank i mars-april och inte kunde paya biljetter till Cave som var i maj.
Fatta chansen. Sjunga med i världens bästa musik.
Jag är så dålig på att spara pengar, och så bra på att missa feta chanser.

Oh gosh jag hoppas verkligen jag får något av jobben.
Please, please.

Jag vill dricka vin på Ariman. Eller Mods. Mods öppnar den 29:e igen.
Då blir det lätt vin. Holly, are you på?

På 1:an sitter en fett pittögd kille och är töntig inför barnen.
Barn är som vuxna, har inte Bolibompa fattat det än?
Barn slutade vara barn när "min generation" var 10 år.

Ha en fin kväll ya'll!

Peace.
/Liv.


Kommentarer
Postat av: h

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DEN TJUGONIONDE ÄR JAG PÅ DÅ KAN VI PEPPA VARANDRA INFÖR ATT PLUGGA! ja! 0736747624! puss!

2008-08-20 @ 22:27:38
URL: http://frankfrompoland.blogspot.com
Postat av: liv

looooooo-ovely! next week it is then! can't wait. hihi. pussssz

2008-08-21 @ 20:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0