This is a weeping song

Idag är faktiskt en riktigt glad dag! Don't ask me why, försov mig fett länge (TACK Anna för att du ringde och väckte mig!) och var trött och lite halvsegbakis fast jag inte alls drack mycket igår. Men ändå!

Detta görs idag.

1. Tar hål i öronen. Nej, jag har faktiskt inte hål i öronen, det ni! Har bara inte blivit av... Men now I longing for fina örhängen osv...
2. Leka med Anna och Amanda. Hihi. Anna ska noppa ögonbrynen, sen drar vi antagligen till något fik och slappar/flummar.
3. Måste köpa lite basplagg, typ linnen och sådant. Tänkte först köpa ögonskuggor, men så insåg jag: Jag ska flytta in med Anna på måndag nästa vecka, hon ska bli make up-artist, hon äger ca 100 olika ögonskuggor =  DET ÄR LUUU-UNGAN!

Igår var trevligt btw, tack Holly och Amanda för det underbart trevliga sällskapet!

För Exakt ett år sedan var jag i Stockholm. Chris Cornell. ETT FUCKING ÅR. Det säger verkligen hur fort tiden går... Gaaa-alet. Saknar det... saknar Chris framför mig på en scen, spelandes alla underbara låtar. Uh... :/ Love ya.

Nu ska jag lägga upp en rätt rolig video. Cave, ja. "The weeping song". Jag gillar videon. Den känns lite ironisk på något sätt. Hur dom agerar osv.


Ha en fin dag allesammans!

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0