In search of...

1. På fredag fyller jag 20. Så jävla puss på det. Dock ska jag till farsan på dagen... drömde en mardröm om det i natt. Att han var helt sur och sånt, för att jag hade sett honom full. Logiskt? Hrm...
2. Imorgon är det surprisefest för A's storebrorsa. Fyller år dagen före mig, på torsdag 14/8.
3. Igår satt jag och skrev av recept efter recept från en av kokböckerna. Nice, nyttigt käk. Fråga mig inte varför jag gjorde det, eller egentligen vet jag. Kanske. Vill inte end up käka snabbmat every single day för att jag inte pallar laga käk. Inte nu. Inte nu när min figur börjar le mot mig.

Nu ska ni få höra en bra låt, en jättebra låt som ni säkert redan har hört. Men jag lägger upp den ändå.
N.E.R.D. Jag har alltid gillat N.E.R.D, men eftersom jag var en "cool" "alternativ" brud under stora delen av mina tonår, kunde jag självklart inte lyssna på musik som denna, det var ju helt galet.
Men jag lyssnade på N.E.R.D ändå. Lite grann, sådär i smyg. Nu tar jag igen det mesta av den där jävla tiden.
Om jag bara visste att jag kunde lyssna på Vad Jag Fucking Ville, hade min musiksmak varit Något bredare.
Men jag tar igen det nu, som sagt. Det finns så mycket bra musik, jag får gåshud och blir lycklig av att bara tänka på det!

Låten: "Provider". PUSS, liksom.



Ha en nice dag ya'll!

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0