abc

De som är med i "Ensam mamma söker" är helt seriöst äckligt desperata. Ring hotline eller vad det heter istället...

Jaja.

PLUS:

¤ Nick Cave. För att, liksom. Behövs ingen förklaring direkt.
¤ Lönedag imorgon. Fan det blir shopping på hög nivå alltså.
¤ Minipaket från ginza.se kommer imorgon eller i övermorgon. Musik-DVD och skiva, båda Nick Cave.
¤ H&M-paketet hämtas kanske, kanske idag. Men iallafall imorgon.
¤ Marc Jacobs, för att han är fett grym och ger mig inspiration och pepp som in i helvete.

MINUS:

¤ Jag är helt oförberedd inför universitet och känner mig ganska sämst.
¤ Jag vet inte vad jag vill gööörrrraaaa.
¤ Jag har inga vänner.

Men annars är allt fint!


...

Ha en nice söndag!

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0