20th birthday

Så vart man tjugo dårå. Det känns sjukt bra, faktiskt. Hade lite ångest inför det dagarna innan, då det verkligen känns som att Everything starts när man blir o-tonåring och skrider in i vuxenvärlden och blir 20.
Men idag känns det bra, det känns rätt.

F.ö. har jag uppdaterat mina idoler de senaste dagarna. Check out:
1. Richard Olsson. För er OS-nördar som kollar på sammandragningarna på SVT på kvällarna as I do, ni har antagligen sett humordebattgrejsprogrammet efteråt som Richard Olsson är programledare för? Så jävla bra! Olsson, alltså. Gästerna brukar vara skapligt dåliga, förutom igår då "Hoa Hoa" var med, och han där experten som alltid sitter med är också rolig och bra.
Men iallafall! Richard Olsson! Fy fan vad han är flummig! Det var något som han sade igår, något sjukt klockrent, som fick mig att utbrista "Han är min nya idol!", and I stand for it. Höh.
2. Rafael Nadal! Das tennisspelare, världsettan. Han är min idol för att han är så jävla skön, så jävla cool. Supersött, gullig. Jag låter som om jag vore 6 år yngre, 14. But I'm not, as you knoo-ow. Men Nadal är brabra.
3. Alex Schulman. MEN BARA FÖR EN DAG, BARA FÖR EN DAG, FOLKS! Fy helvete vad jag avskyr honom och hans lillebror Calle annars, de har inget att komma med normalt sätt, dom bara bloggar och skriver om "roliga" saker, "roliga" saker som egentligen är så jääävla tråkiga!
MEN igår eller idag, igår tror jag det var, skrev Alex ett inlägg om blondinbella på sin blogg, och det var så jävla klockrent, rent ut sagt. Han skrev bl.a. om hur jävla komiskt/tragiskt/whatever det är att hon verkligen Är Sveriges största bloggare, I mean, vad har hon gjort egentligen?  Skriver dagligen om vad hon har gjort under dagen, lägger upp lite posebilder på henne där hon kniper ihop läpparna så mycket som det går så hennes tandställning inte flashas för folket.
Har man en så stor "status" som hon har, eller vad fan man ska säga, tycker jag hon borde utnyttja den mer, för jag är övertygad om att hon inom loppet av ett år kommer vara glömd, glömd som fan.
Hon ville bli statsminister ett tag. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA osv...

Såja!
Idag bär det av till farsan. Gosh, hoppas han har gjort något käk, jag är hungrig som en gnu...

Ha en nice dag everyone!

Peace.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0