Luring

Aprilskämt 1: Storebror säger att kungen är död - jag tror på det. Jag menar, vafan, han är ändå rätt gammal och så... Är dock fortfarande frustrerad över hur jag kunde gå på det.
Aprilskämt 2: Fem minuter säger han att det snöar ute, ett av de mest simpla och sämsta skämten man kan dra, men ja, you think I belived in it? Oh yes, I did! Känner mig så jefla korkad...
Aprilskämt 3: Får ett SMS från Henke som skriver att han hade hört på radion att Chris Cornell hade åkt in på sjukhuset på grund utav en heroinöverdos. Först vrider sig magen, men en sekund senare påminner jag mig själv om det faktum att Chris inte tagit något på ett par år, so it can't be true.

MEN ÄNDÅ! Vafan, jag är så jävla korkad ibland.

På tal om Chris vill jag se honom.... NU.

!

Peace.
/Liv.

image298

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0