Wöhöw

image184 + Jensamannen. - Jepson, vem spelar i hans sits?

Jag är helt off när det gäller Ark just nu... Vet ej varför, har bara inget intresse för dom längre. Lyssnar som en galning på verken från 2000, men ignorerar helst det äldre. Varför? Musiken är icke bra, man. Efter ILWT dalade det.
JAJA, orka bry sig. Skrev det bara för jag kom att tänka på att det väl snart är någon spelning i Denmark? Funderade på att gå för ett tag sedan, men min plånbok var ledsen och jag var inte så jävla pepp.
Så nope. Men man lär väl se dom förr eller senare igen, dom brukar ha vägarna förbi Skåne.

På fredag kommer Bob hit. Egentligen vill jag inte gå men jag går ändå för att höra vad han har för material nuförtiden. Hoppas bara på att jag inte träffar på vissa jobbiga människor *host*...
Usch, fyfan, ja.

Nu ska jag ta den underbara morgonciggen. Det är nice.
Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0