Mästerverk n' shit (Snart är det helg)

Sitter och lyssnar på Red Hot Chili Peppers för första gången på ett tag. En sjukt bra skiva, "By the Way". En annan bra Red Hot-skiva är "Californication". Rysningar på hög nivå, yesyes.

Idag ska jag in till stan en snabb jävel och lämna en dikt till Vivvz som hon ska läsa på söndag. Hell no att jag ska läsa den, jag orkar verkligen just nu. Fan, vad håller på att hända med mig? När jag inte ens orkar läsa upp mina verk, fan ja... Jag är bara jävligt trött på allt. Allt.
AJA.
Sen drar jag väl till Ariman en stund, dock enbart en kortis. Vill bara ligga hemma och slappa ikväll. Ska jobba nästa natt, så jag orkar inte direkt springa runt och vara ÿbersocial när jag några timmar senare ska jobba.
Nejnej...

Snart kommer lönen. Hej lönen. Då ska jag köpa shoes, samt presenter till Vivvz och Petra, jävlar, de små glinen fyller 18 nästa vecka, den 17:e. Jävlar, alla blir vi bara äldre och äldre...

Aja.
Ciao på er alla, hoppas ni får en fin helg.
Peace.
/Liv.

image178

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0