Jaja, det är söndag

Jag ska inte tjata eller skryta eller något dylikt, jag skriver det bara,
Igår skrev jag mitt bästa verk hittils.
På engelska, faktiskt.
Säkert tusen och åter tusentals stavfel, jag är sämst på engelska, men varje gång jag läser den ryser jag.
Fan, äntligen har min inspiration och mitt flödande börjat gå igång igen, har saknat det. Som fan.

Nu ska jag ringa Amanda. I eftermiddag ska en dikt av mig läsas i en mässa.
Inte läsas Utav mig, jag orkar inte stå bland en massa folk och försöka göra något bra.
Viveka ska läsa mitt verk.

Peace på er.
/Liv.

Kommentarer
Postat av: holly

tihi, ska viveka läsa ditt verk? har du inte blivit lite väl kaxig? ;D hade varit kul att höra

2007-10-16 @ 08:10:27
URL: http://madame-madame.blogspot.com
Postat av: Liv

Ja, hon läste det. Haha, näe det kan jag väl inte påstå att jag har blivit, jag brukar läsa mina dikter själv, men just i söndags var jag verkligen inte på humör... :)

2007-10-16 @ 09:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0