Jag har inget annat att säga

image176

Fy helvete vad "Kiss Kiss Bang Bang" är världens bästa film. Ingen tvekan om saken.
Dialogerna är så otroligt klockrena, Downey Jr spelar megabra, korkat förvirrad som jag älskar.
Kilmer regerar som vanligt (om ni frågar mig).
Handligen är så jäkla bra, ganska simpel egentligen, men det otroligt bra manuset gör att det blir till något helt speciellt. Jag hur 'Harry' då och då avbryter hela skiten och förklarar hur dålig narrator han är och sedan bara "Fuck it".
Ah, pure love!

Harry: I swear to God, it's like somebody took America by the East Coast, and shook it, and all the normal girls managed to hang on.
Harmony: OK, everyone who hates Harry raise your hand!
[All the girls in the club raise their hands.]
Gay Perry: See that? Obedient little bitches too.
[Off-screen girl shouts "Fuck you!" and tosses a glass at Perry which he dodges]

Ah, bäst!

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0