Det är så mycket man vill

¤ Jag vill få det där jobbet NU
¤ Jag vill ha snygg vinterjacka
¤ Jag vill ha ett par heta vinterskor
¤ Jag vill till NY NU
¤ Jag vill ha ett paket cigaretter
¤ Jag vill INTE vänta i ca en timme på att gå och köpa de där cigaretterna
¤ Jag vill ha pengar
¤ Jag vill få min lön NU
¤ Jag vill INTE vara skyldig min morsa 400 spänn
¤ Jag vill se Dave
¤ Jag vill se Dave 2 (se. Foo Fighters)
¤ Jag vill resa iväg långt, långt bort från Sverige NU, inte till sommaren
¤ Jag vill flytta hemifrån
¤ Jag vill flytta ifrån Sverige

Det är så mycket man vill och inte vill, så mycket av det man vill/inte vill som inte blir som man vill...
Men vet ni vad? Man får göra det bästa av situationen.
(Återkommer när något på listan har blivit som jag vill/inte vill)

image172

Peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0