Tisdag

Sitter och är riktigt stolt över mig själv (tro det eller ej!).
Har åstakommit ett psykologiarbete this day.
Okej, det skulle visserligen vara färdigt för en vecka sedan...
Skyller på att jag har blivit opererad. Och det är ju faktiskt sant.
Men nu är det färdigt. Borderline. Intressant, faktiskt.

På tal om opererad och sjukhus och sånt så har jag tagit bort mina stygn nu.
Puh.
Åkte först till sjukhuset för jag trodde det var där jag skulle vara.
Men nej. Fick en ny kopia av lappen och blev berättad att jag skulle till någon random vårdcentral istället.
Okej. Det var det ju lönt att åka till andra sidan av stan för.
Men jag åkte till vårdcentralen och dom sa att jag kommer  få vänta ett bra tag, men icke!
Nono! Efter tio minuter-kvarten fick jag gå in och få bort helvetet.
Och dom sa att det såg jävligt bra ut, det hade läkt mycket bra.
Tur det. Jag har ju varit evil och gått emot deras regler och rökt fast jag inte egentligen får pga läkningen.
Men wie det var ju lugnt.

Jag vet inte varför jag skriver Det, Här. Antar att jag inte har något bättre att skriva just nu.
Förutom att jag är mycket happy över att Både Bob och Marcus kommer till H-borgsfestivalen.
Egentligen är jag inte så mycket för Helsingborgsfestivalen. Var där för... två år sedan, tror jag det var.
Det var nog det tråkigaste jag har varit med om.
Men i år kommer det sjuuukt bra band, göttans! Bo Kaspers, Bob, Marcus, och några fler.
Härligt!

Igår skrev jag en rätt konstig dikt. Eller två faktiskt. En finns på min helgon, i dagboken.
Den andra på sockerdricka.
Aah, jag trodde inte jag hade kvar min sockerdricka, men tydligen!
Rätt drygt ställe. But kul att publicera egna verk och läsa andras.
Tjipp.

Biffar väntar i ugnen + makaroner fast dock inte i ugnen utan i kastrullen på spisen på kokning.
Tjipp.
Åh den här låten är skitbra. Coldplay. Vet inte vad den heter. "All apologies" tror jag. Ja, det var det.
Mys!

Puss och peace på er!
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0