That's allright

Hela världen har just anfallit med en stor fet diss.
Men det är okej, jag är van, och likt vant säger jag "that's allright" och ler.
Ah, palla bry sig.
Jag är inne på Walk the Line för andra gången idag, kan aldrig få nog.
Kalles chokladfabrik däremellan, men annars bara Walk the Line. Det är det som gäller.
Det är Walk the Line som har gällt enda sedan den kom.
Joaquin Phoenix. Världens bästa skådis.
Som jag en gång tyckte att The Ark var världens bästa band.
Skillnaden är bara att Joaquin Phoenix fortsätter att gång på gång hålla sin första plats.

Dagens inköp:
Svarta stuprör, H&M.
Svart lång t-shirt/klänning, H&M.
Strumpbyxor, Indiska.
Lång mysig sjal, Indiska.
Två filmer.
Något mer?
Mat.
Dricka.
Ett försök till ett liv?
Komma upp på fötter igen?
Ja, jag försöker iallafall. Det hade varit kul om någon försökte hjälpa mig.

Trevlig helg.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0