Siamese Centerfold

201875-38

Gammal bild - och jag kan nästan säga att igår kändes som att dras tillbaka i tiden en smula.
Siamese Centerfold.
Det är otroligt. Det har nästan varit omöjligt att få Olis att sjunga den låten på konserter numera.
Men igår, igår då jävlar gick det!
Jag vet inte vad det var jag gjorde... Jag bara sade "Siamese Centerfold, snälla...", och helt plötsligt i slutet av medlyt med random Ark-låtar, börjar Olis helt plötsligt att sjöng på Siamese Centerfold.
Förstår ni?!
Det blev lite smått pinsamt när han sedan gav mig micken i refrängen, men de falsksjungande fansen runtomkring mig (nåväl, de få som kunde låten, vill säga) backade upp mig.
Så det lät förjävligt. Men det var så otroligt, otroligt underbart!

Förstår ni? Förstår ni egentligen?
Siamese Centerfold, låten som tillsammans med It takes a fool to remain sane, har varit den låten som fått mig att gå vidare i livet, klarat av hela skiten. Låten som jag satt hemma och lyssnade på dagar i sträck istället för att gå till skolan.
Jag är mållös... 
Tack Ola. Fy fan, tack som in i helvete.

Jag är fullbordad.
Peace.
/Liv. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill få höra Bottleneck barbiturate live någongång snart igen, buhuuu..

2007-05-13 @ 19:53:25
URL: http://wannaseeyoudisco.blogg.se
Postat av: annika

åh, så roligt!!

2007-07-10 @ 00:05:18
URL: http://annikapaananen.webblogg.se
Postat av: annika

åh, så roligt!!

2007-07-10 @ 00:05:35
URL: http://annikapaananen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0