Måndag

Det som är så jävla härligt (bland tusen andra fördelar) med att gå i trean, speciellt nu när det bara är några veckor kvar, är att man inte har något kvar att göra, verkligen ingenting.
Eller. Lite har man väl.
Men tillräckligt lite för att man lyckas slippa två hela dagar.
Aah, estet är skiten, egentligen.

Så nu sitter jag här i min ensamhet, lyssnar på Chris Cornell, funderar på att skriva mitt psykologiarbete, dock dras jag mer till att spela lite GTA San Andreas. Att skjuta människor verkar locka mig mer.

Men först och främst, med risk att låta lite för tonårig: CIGG.

Puss på er!
/Liv.

Kommentarer
Postat av: vivizzle

haha, du dras till att döda människor! typiskt dig;P
haha, jag slipper inte två dagar, men en (som alltid) och gör mig sjuk den andra^.^'

2007-05-21 @ 20:43:25
Postat av: Liv

hehe. ;)
det är bra viveka, skolka på du bara! ;)

2007-05-22 @ 13:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0