Jaaao

Jaaao

VILL SE!!!
Will Ferrel är och kommer alltid vara en av världens bästa komediskådespelare. Så jävla klockren i alla sina roller... !
Och att lilla Napoleon Dynamite/J. Heder är med, gör saken v e r k e l i g e n inte sämre, tvärtom!
Folk snackar alltid om vilken typ av humor dom har - Det Här, det här är min typ av humor! Helt och hållet, 100 % !
Yeah!

Aww, vill till KB till helgen och dansa med Yavi, men vet dock inte om jag har pengar eller ork... Eller tid heller för den delen. Får se... Hade varit jäkligt kul. KB 'n das Vinylbar we like! <3 ^^

Jag har så jävla mycket i skolan nu i veckan, efter att jag tillbringade hela denna veckan på sjukhuset... Hualigen, ja.
PRECIS den veckan, förra veckan, var då jag hade sådär femtioelva grejer att göra.
Och inte att tala om den jävla musikalrep-helgen vi hade där helgen innan... Men vadfan skulle jag göra?! Jag hade SKITONT! Men NEJNEJ, jag fick en härlig IG-varning i ämnet istället, perfekt nu när det bara är ungeför fyra veckor innan studenten!
BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!!!

Men ett plus är iallafall att min balklänning är så gott som färdig! Weehoo!!! Mamma har verkligen varit något så otroligt duktig, klänningen ser helt fantastisk ut, och den sitter perfekt.
Miao, me love you mommi, and you know it!
Längtar till studenten, då kommer min totalt galna och underbara mormor (och någon annan random släkting wish I don't know who that person is... Konstig engelska där, ja...) från Finland hit och förgyller tillvaron.
Det behövs!!!

Najje, ciao på er, sov gott och ha en nice vecka!
Puss och peace.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0