Du står där du står och idag är det musikalpremiär

201875-48

Idag är bara en såndär jobbig dag när man vill döda allt och alla.
Idag är det premiär.
Fast vi vet att det kommer bli skitbra, men just nu känns det bara surt efter att ha blivit instängd på en teater (inget emot teatern i sig, bara hela planeringen av tiden där, totalt meningslöst) i 12 timmar två dagar i rad.
Och sen får vi ju inte glömma den "underbara" helgen på södra.

Förlåt, men jag är så jävla trött.
Idag ska jag köpa mer cigg, mycket godis, frukt, juice.
Idag ska jag försöka vara på gott humör.
Det är ju ändå premiär.
Och tro nu inte fel om mig, gott folk, jag tycker visst det är sjukt kul alltihopa. Men det är dom jävla lärarna som har varit så fruktansvärt dåliga på att planera hela skiten. Tex: I måndags satt vi i åtta timmar på Stadsteatern och gjorde, just det ja, INGENTING.
Galet, galet, GALET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0