Allsång på Skansen

image69

Vettefan vad det var med Ola på Allsång.
Jag säger bara Shit vad jag inte känner igen honom nuförtiden.
Okej, ikväll handlade det kanske bara om nervositet, han var väldigt märklig.
Vet inte var det var... Det var iallafall inte den Ola som jag i princip växte upp med...
Awell, alla ändras - även Ola.
And me.
Everyone.
"Prayer for the weekend" är jävligt bra live, dock hade jag hellre sett "Little Dysfunk You" som nästa singel, men antar att det handlar om att "Prayer for the weekend" är en katchig låt som funkar bättre för världen.
Jag minns när Ark var på Allsång senast, första gången. Det var bara ett par dagar efter att jag hade sett dom 
på den omtalade konserten på Tivoliperrongen i Helsingborg, den 12:e juli 2003, för att vara alldeles exakt.
Jävla bra konsert, föresten.
Ola var skitnervös, på Allsång alltså, det kunde fan vem som helst märka.
Men han gjorde bra ifrån sig, och om jag inte minns fel sjöng Ola "Jazzgossen" som allsång, men jag kan vara helt ute och cykla... Men söt var han iallafall, Olis!

Jävlar, känns konstigt att skriva om Ola här i bloggen, inte ofta man gör det längre...
Vet inte varför, men Ark intresserar mig inte så mycket längre.
Jag hade min period med dom, en Jävligt lång period som varade i fem-sex år, men dom har slutat överraska mig.
Dom är bra och duktiga, Jävligt bra och duktiga. Härliga snubbar som man blir enbart glad utav.
Musikmässigt var dom bäst under Racing with the Rabbits-perioden fram till We are the Ark (och även In lust we trust, grym, grym skiva!), men det är bara min åsikt.
Hela Racing with the Rabbits-plattan är ett stort jävla mästerverk. Fyra helt galet bra låtar.
Ark kommer alltid vara Ark för mig, alltså Ark-Ark. Ja, kanske vissa fattar, men jag tror inte det är många som gör det... Haha.
Ark-Ark - fan vad bra.
Det ska jag börja använda.
Ark kommer alltid vara Ark-Ark. För mig.

Peace!
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0