Alive

image51

Jag är fortfarande helt chockad över allt det här med Chris och allt... Känns helt... jag vet inte.
Känner mig bara väldigt, väldigt lycklig.

Veckan som kommer kommer inte vara en lugn vecka, nejnej. Se bara:

Idag, måndag: Vara i skolan till halv sex. Göra något på fotot, så jag kan få det där IG't...
Tisdag: Snacka med läraren om "Det Där", ta ner arbetet i Domkyrkan, träffa Gunnesbobarnen i en timma, träffa Yavi och leta efter sjal+smycken till balen, fika med Amanda på kvällen. PUH!
Onsdag
: Till vårdcentralen och ta blodprov 'n shit.
Torsdag: Balen! Yavi kommer hem till mig och fixar hår+make-up. Härligt att ha en vän som är make up- artist! Lovely!
Fredag: Förutom att vara bakis så ska jag göra den där grejen, den där grejen som inte är kriminell men som jag ändå inte får avslöja... PLUS ATT MIN ÄLSKADE MORMOR KOMMER NER HIT FRÅN FINLAND OCH STANNAR I TVÅ VECKOR!!!
Lördag:  SLAPPA! Hänga med mormor, ta in nya krafter inför den kommande veckan; Studentveckan.
Söndag: JOBBA... -_- Ueh, fy helvete! Sova, ta det lugnt...

Jääävlar vilken vecka, alltså! Imorgon, tisdag, kommer bli helt stressande, men trevlig!
Egentligen borde jag gå och sminka mig nu, bussen går om 20 minuter... Ska snart resa på mig, när jag pallar. Hahah.
Fyfan vad jag längtar till den 27:e augusti. Ska ringa morsan ikväll och be henne boka biljetten imorgon.
Lovely, lovely.

För övrigt så längtar jag till fredag som fan. Mormor kommer och det kommer bli sjukt underbart och galet! Två veckor med den kvinnan - härligt!

Puss!
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0