Can't believe it

!VARNINGFÖRDAMP!

Jag har nog aldrig varit så stolt över mig själv som jag blev och är idag.
Som ni, speciellt via min twitter, har märkt så har jag varit i skolan 24/7. Konstant. Pluggpluggföreläsningpluggplugg osv.
Egentligen är det inte speciellt med det, jag har ändå befunnit mig i den akademiska världen i tre år nu, MEN, jag har aldrig haft en så tuff inledande delkurs som den jag precis tagit mig igenom! Det har varit ett helt galet tempo och där mitt i funderade över hur fan man skulle kunna ta sig igenom det.
Men vet ni vad, kära vänner?






Jag gjorde det.






!!!


Vi hade opposition idag. Innan vi drog igång sade min lärare "Och förresten så har jag kollat igenom det ni skrev i onsdag och alla är minst godkända." Panik. Lyckorus. Du skämtar, va? Lite senare säger samma person: "Nu när vi går in på allas texter så kan ni också ha med er att ni alla är minst godkända på dem med"

Då sket jag på mig. Okej, det gjorde jag inte, men det var fan tendenser till det. Jag. Klarade. Tentan!
Denna helvetestenta där jag fick totalt hjärnsläpp på sista frågan. Jag måste ha skrivit någorlunda bra på den och sedan skitbra på de andra frågorna. SKITSAMMA hur jag skrev, det viktigaste är att jag klarade det! Det trodde jag verkligen inte. Och analysen. Visst, den kände jag mig väldigt nöjd med och fick bra kritik på den (min lärare sade bl.a. att han såg en stor utveckling från tidigare, vilket är jäkligt skönt att höra då textanalys är något jag grämt mig inför då jag tycker det är lite ... I don't know, störigt.), men man vet aldrig, när det är slutanalysen är det ju ändå petigare, men tydigen fixade jag den med!
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT att inte ha något som ligger och slänger bakom en. Hahahah lät som att jag menade en lång snopp eller något, haha. You know what I mean.
Det här trodde jag verkligen inte. Så jävla glad och STOLT över mig själv. Hårt arbete lönar sig, det är det här verkligen ett bevis på.

Blir extra mycket att fira ikväll, både att allt slit är över (for now) och att vi även FIXADE det!!!!!

Puss!
/Gladlivli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0