Blonde bitch

Aaaaaah jag har blivit blondblondblond. Sure, tidigare var jag rödblond, men nu är jag verkligen Blond. Eller. Hur skall man förklara. Det är för mörkt ute - jag kan inte ta någon bild. Får bli 2morrow.
Min frisör slingade iallafall håret, tre nyanser. En färg som är snarlik den jag färgade sist (alltså det rödblonda), en ny nyans som blekte håret lite grann, och till sist en nyans som blekte håret särmycket. Jag har seriously VITA slingor. Dock inte sådär apmånga, utan ett perfekt kombination av alla färgerna.
Love it, love it, love it! Känner redan nu att den blonda Liv är den riktiga Liv. Töntigt, men ni förstår vad jag menar.
Skulle inte kunna vara platina (hahah, uglypuggly) men lite isiga toner är så galet snyggt!
Äh, nu skall jag sluta gaya mig, bild kommer imorgon efter jag varit och pluggelipluggat på SoL!
Ha en mysig fredag, själv skall jag glo på "Idol" och äta choklad! Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0