Alone, Go

Hej alla fina människor, hope you're OK.
Här är allt ganska bra, dock är jag (som vanligt) trött. Så in i helvetes trött. Men men, what to do?
Idag är det fredag och det kan man ju tycka är härligt. Det brukar jag tycka, men då hela helgen kommer bestå av plugg, plugg och åter plugg kan jag väl inte direkt påstå att jag hoppar och skuttar runt av glädje ...
Förutom när det kommer till en sak! I eftermiddag närmare bestämt, extreme hairmakeover ... Hehe. Nej, kanske inte en så jätteextrem förändring. Är faktiskt inte helt hundra på hur jag vill ha det. Vill ha det i samma ton som de färgade senast, dock lite ljusare kanske ... Äh, vi får se. Bäst frisör har jag i alla fall. Så det så.
Jahaja, vad annars då? Igår började den nya säsongen av 'Criminal Minds', lycka! Såg att när jag för någon vecka sedan skrev om serien snackade om 'Logans' vackra nuna. Aaahaha, sorry for that, menade såklart MORGAN. Förvirrad tjej, check. Var ett bra första avsnitt, det är verkligen en bra serie.
Skall om ett tag in till SoL och plugga med min pluggbuddy. Blir mycket repetition (för att se att det vi hittills plöjt igenom fastnat) och även genomgång av alla miljarder artiklar vi skall läsa, varav en är på danska ... Uuuuhhh. Minns när jag läste den första gången, tog mig flera timmar och förstod bara ungefär hälften, haha ... Inte bra! Så idag kör vi på, vilket vi även gör i helgen. Ingen helg här inte ...

Nåväl. Igår fastnade jag vid youtube, återigen. Tänkte "Hm, fan, det var ändå ett tag sedan jag lyssnade på Pearl Jam!" Letade upp 'Lost Dogs' skivan och körde igång den. Åh, kääärlek. "Alone". Seriously. Så bra att jag gråter. Pearl Jam har en sådan sårbarhet samtidigt som de har en käftsmällsattityd som jag älskar så jävla mycket.
Svårt att förklara, men underbart bra är det iallafall.
Hoppas ni får en fin dag!
Puss.
/Liv.

Shit, väntar och hoppas och hoppas lite till. Come back to Europe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0