My little soul

Gah, trött-tjej.se! Pluggat till onsdagens tenta hela dagen, och morgondagen se precis likadan ut. Roligt va? Nej, men det är sista spurten nu, det är bara tentan kvar, sedan är det sommarlov! Man känner verkligen hur man har nästintill noll ork kvar, men som sagt, bara tentan kvar!

Helgen var jävligt ball! I fredags träffade jag H som var nere på en liten snabbvisit. Först en sväng till Arre, sedan gick vi först och kollade om Mods hade öppet, men icke.:/ Gick ner till Mejeriet, det var öppet, musik och folk. Dock var det inte många där och alla var ... lite äldre. Heh. Men vi tänkte what the fuck, köpte varsin öl, satte oss utomhus. Då kommer det en random och allmänt äcklig man och efter en väldigt kort stunds samtal upptäcker vi at fan, vi är på stadsförvaltningens personalfest! HAHAHAH. Så fail, men ändå så jävla kul! Hahahah. Efter en stund flydde vi smått därifrån för att ta en sista vända förbi Arre innan vi tackade för kvällen. Så jävla roligt! Tack H, klockren kväll och alltid lika kul att träffa dig! :*
I lördags stod det bara plugg på schemat, väldigt häftigt, I know ... Igår var det som alla vet mors dag, jag hade köpt present och allt! Heh. Det minsta mammsen förtjänar, hade jag varit miljonär hade hon fått hela världen. Bäst är vad hon är. Gjorde smörsgåstårta, jordgubbstårta, drack 2897623426 liter kaffe, snackade Grekland, flummade etc. Alltså; en jävligt bra dag!

Usch, tentaångest - I hate you. När man är så när kursslut försvinner all motivation, och det är icke så bra när man har tenta och allt! Men det känns ändå helt okej, jag har rätt bra koll på allt (pepparpeppar). Har fan hela dagen på mig imorgon också, så what the heck.

Nu ska jag fortsätta att njuta av min pluggpaus innan det är dags att hugga in i skiten igen ...
Take care, peeps.


Kommentarer
Postat av: HOLLY

PUSS!

2011-06-04 @ 11:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0