Jag har aldrig färgat håret,

vilket självklart är ett skämt då de flesta hårfärgerna har prytt mitt hår. Nu var det ett bra tag sedan jag färgade håret och nu är en förändring på G.
Lugna, ingen extrem förändring. Jag orkar inte ha en hårfärg som är så långt ifrån ens naturliga att man måste färga det hela jäkla tiden på grund av ful utväxt. Nope, nope. Just nu lutar det åt det mörkblonda håret. I'm thinking Bündchen, Conrad and Aniston. Something like that.
Då mitt hår är "rödsandré" är det inte ett jättehopp mellan färgerna, så det kan nog passa mig. Vi freckles har fördelen att vi passar i flesta hårfärgerna. That's sweet. Nu blir det dock inte en jättestor förändring, bara mer "finslip" av min nuvarande hårfärg, lite ljusare, lite snyggare, hehe. Måste även klippa håret, fy fan vad slitet det är. Klippa upp, få en någorlunda frisyr, haha.

Förlåt, det här inlägget är verkligen skriven på sjukt osammanhängande svenska. Är skittrött och seg efter att ha varit megaförkyld hela veckan (nu på bättringsvägen, tack och lov!).

För övrigt går skolan bra, det är bara jävligt mycket att memorera! Grammatik är verkligen inte det lättaste, folks... Intressant, men svårt! Tenta den 25:e... vi ska kunna en hel jäkla bok. Behöver jag nämna att jag redan nu sitter med näsan i böcker och uppgifter? Prestationsångest deluxe!

Okej, nog klagat och tjatat och... I don't know. God, jag är sämst på det här med att blogga. Gillar twitter mer. (@Ilvil) Heh.

Kan lista lite saker jag önskar mig/vill göra just nu. Lite sånt där fint som man ler när man tänker på, you know.
Anyway, here it goes:

- JAG VILL RESA! Just nu står Berlin och Stockholm högst upp på listan. Berlin för att det är världens finaste och mest härliga stad, Stockholm för att även det är en Sjukt vacker och mysig stad, and my friend H bor där. Miss you! Hade varit så skönt att komma iväg lite, dock tar skolan upp ALL min tid. Seriously, det finns noll chans att jag kan ta mig iväg innan den 27:e maj (då kursen slutar). That's pretty sad... :(

- JAG VILL GÅ PÅ NÅGON SPELNING! Jag hör verkligen hemma i en konsertlokal. Att kunna stå och njuta av sjukt bra musik med vännerna är bland det finaste som finns. Just nu är jag jäkligt sugen på att se Queens of the Stone Age i Köpenhamn i maj. Maybe baby... Får se. För tillfället har jag ingen att gå med, haha, pretty fail. Men vi får se!

- JAG VILL HÖRA SOUNDGARDENS NYA MATERIAL NU! Det är sjukt sweet att bandet äntligen satt igång med att spela in nytt material, and I can't wait to hear it!!!! Det lär vara riktigt jäkla grymt. Hoppas på en Europa-turné inom en snar framtid!

- JAG VILL HA VÄRLDENS SNYGGASTE OCH FRISKASTE HÅR! (vet inte om man kan skriva/säga 'friskaste' men skitsamma, i min bloggz kan man det, hah!) Det är så, så, så, så osv.... SLITET just nu! Usch, skäms över det. Vill att en grym frisör räddar det och färgar det i den snyggaste färgen ever. Haha, fan vad patetiskt det där lät... Men jag behöver verkligen en förändring när det kommer till håret.

- JAG VILL SE STONE TEMPLE PILOTS! Seriöst............ No words, no words. Skulle det bandet komma till Sweden/Norden... hade jag kissat på mig. Kanske inte, men nästan. Gråtit hade jag nog gjort. Kanske inte det heller, haha, men jag hade nog skrikit, hoppat och fått gåshud över hela kroppen! Ett av världens bästa band, på ett sätt det bästa. Det går seriöst inte att beskriva hur mycket jag älskar det bandet. Musiken är perfekt, på pricken det sound jag dras till. Och sedan gör det inte heller så mycket att en viss sångare är den mest fagra mannen på denna jord...

Finns mycket mer jag vill ha/göra, orkar dock inte rabbla upp. Nu ska jag istället ta en cigg, kolla på "Lyxfällan" (mmmmmmmmmmmmmm Patrick...) och sedan ägna resten av kvällen till att plugga!

Take care sweet<3s! Puss.

De här kvigorna inspirerar mig till att finna the perfect hårfärg (svengelska ftw! (och nätspråk...)):

Gisele, my homie...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0