Ih!

Aaaah, relief! Antagningsbeskeden kom idag som tusentals människor runt om i vårt land är väl medvetna om, och WOAH vilken lättnad jag fick när jag såg att jag kommit in på fortsättningskursen! Ok, iom att jag fixade första kursen så är det väl ganska givet att man kommer in på fortsättningskursen, men ni vet, you never know, kan alltid vara något bökigt osv. Men nu såg jag att jag blivit antagen, så skönt! Det blir en jäkligt tuff termin men jag känner redan peppen och motivationen komma krypande, and that's positivt! Det blir mer grammatik, det blir mer textanalys, det blir en fet jävla uppsats och det kommer att bli tufft, men jag är redo! Vi kommer även ha en valbar delkurs, och om jag inte minns fel så sa min lärare att man bland annat kunde läsa danska. Smart move från min sida om detta är valbart, med tanke på mitt framtida yrke.
Åh, är verkligen lättad!

Ystad igår var för övrigt väldigt nice, trots det fruktansvärt trista vädret. Idag är det nästan ännu värre, grått, grått, grått ... Aaaaaah, svensk sommar, I hate you! Hoppas verkligen att sommaren kommer tillbaka snart igen, this is so boring!

Sitter vid min egna laptop nu, den har varit på lagning sedan vi kom hem från Grekland. Under resans sista dagar bestämde sig en av fläktarna för att strejka och gå sönder, så det var bara att skicka iväg datorn på lagning så fort vi kom hem. Det skulle ta minst 20 arbetsdagar, den var färdig igår. Nice! I've missed you, my beloved laptop. Haha, okej, så besatt utav datorn är jag inte, men det är ändå skönt att ha sin lilla bebis hemma igen, hel och ren. Hahah. Jag är ett retard.

Idag ska jag bara schlappa, senare i eftermiddag ska jag träffa A och S en liten stund, (haha, AS) blir mysigt! Hoppas ni mår fint och har kommit in på de kurser/program som ni önskat, om ni nu sökt något. :)
Take care! Puss.

HAHAHAHAHAHAHAHAH:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0