Fy fuck

God morgon.
Fyfan, är riktigt jäkla förkyld. Roligt! ... Verkligen "Hej, snor och slem!". Mysigt!
Oscarsgalan inatt. Var faktiskt inte uppe och tittade ... I know! Hemskt! Men, det finns anledningar till detta sorgliga. 1. Min storebror fick ställa in vårt årliga Oscars-tittande då han började jobba klockan sex imorse. Alltså är det helt onödigt att titta på galan om han ändå inte kommer hinna se de största priserna delas ut.
2. Jag är, som sagt, riktigt jävla förkyld och hade nog inte blivit direkt priskare av att sitta uppe en hel natt. Njae...
3. Jag har skola idag. I know, jag borde stanna hemma, men jag måste iväg. Viktig föreläsning och har stuff to do efter föreläsningen. Ska nog kunna vara hemma igen till ett- halv två, så då får jag kurera mig igen.
Där har ni anledningarna till varför jag inte kunde titta på Oscarsgalan i år. Om ni nu skulle vara skitarga och fundersamma över varför jag inte var uppe och kollade... Haha... Oh my.

Vet inte exakt vilka som vann, men jag har hållit koll på mina favoriter och fick tidigare imorse veta att de vann! :D Världens bästa Christian Bale och älskade Trent Reznor. Mycket bra!

Näe, nu ska jag fortsätta att försöka piffa till mig så folk inte svimmar vid min åsyn i skolan, haha. Usch, hatar att vara förkyld!

Take care. Puss.

Ps. Stone Temple Pilots. G.e m.i.g. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0