Yeah

Så jävla trött.
Och SD är inne i riksdagen. Grattis, Sverige. Grattis.

Imorgon skall jag träffa fina, fina A efter praktiken. Miss her, even though vi träffades i fredags. Älsko.

Och så "ryktas" det om att det är Kulturnatten i helgen, is this true? Mys isåfall. På fredag kommer the A who's not pregnant anymore till Lund, och vi och några bekanta skall ut och käka på ett ställe som tydligen skall vara mys. Jazzbar/restaurang. Hur kommer det sig att jag inte visste att det existerade ett sådant ställe i lilla Lund? Okej, jag är typ aldrig här, men ändå... Sweet, iallafall!

Nu skall jag fortsätta att laga min lunchlåda inför morgondagen. Haha, nerd.

Ta hand om er!


Bäst:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0