Dare if you dare

Så, nu har jag pustat ut lite.
Lyssnar på Stone Temple Pilots. Seriously, så jävla bra band. Please, please, please: Come to Europe.
Har en helvetisk vecka framför mig. Kan bli intressant och bra om den blir som jag vill, lyckad dvs, men just nu har jag bara ångest över att det är så jävla mycket som skall göras.

Imorgon, tisdag: Skola 8-10, gruppmöte, bokning av diktafon+filmkamera, hämtande av bok på bibliotek, intervjuplanering, pepp-promenix med M.
Onsdag: Intervju, mys på Arre med älskadeälskadeälskade A, bearbetning av intervju, a.k.a. brainstorming.
Torsdag: Gruppmöte, förberedelserförberedelserförberedelserförberedelser osv.
Fredag: Redovisning och förhoppningsvis vinkväll med M.
Lördag: Soooooooooooooova utttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Söndag: Sooooooooooooooooova utttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

That's muy week, folks. Åh, så trött jag är. Åh, vad jag lskar Stone Temple Pilots. Scott Weiland. Nog det sexigaste som promenixar på denna jord. Puss på honom.

Och puss på ER (inte serien utan alltså Er, ni som läser. Ja, ni fattar. Ha.)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0