Black rain

Hej.
Jäklar vad bra Soundgardens "Black Rain" är. Om jag inte läst/fattat helt fel så är det en gammal, osläppt låt från "Badmotorfinger"-perioden som nu släppts. Alla fans, inklusive mig själv, bryter ut i extas. Haha.
Skiva med de bästa låtarna + lite osläppt + DVD med "never seen before"-videor släpps den 28:e september.
Helllllo, den kommer att vara i min ägo Direkt. Gammal Soundgarden'are som man är.
Men ja, fyfan vad underbar låt "Black Rain" är, hörde den för första gången igår. Snacka om att bli nyförälskad i bandet... Kärlek!

Val idag, röstade i förmiddags. Spännande och se hur resultatet blir.

Ut på praktik imorgon, är ute i två veckor. Skall bli skönt att bara komma ut i verkligheten och slippa högskolan ett tag... haha. Längtar verkligen tills jag är färdigutbildad. 3½ år kvar... Hah. Nej, får tänka positivt! Tiden går fort!
Så, veckan blir fylld av praktik, men även lite mys med vänner på Arre, plugg och typ... Nog inget mer, haha.
Mycket skola just nu, även fast jag skall ut på praktik i två veckor. It's always there...
Awell.

Alltså Chris Cornell! Hur fan kan/kunde du ta de tonerna??!?! Ibland låter du fan som en gitarr, man kan inte höra skillnanden! (måste edit'a att det är en Stämd gitarr det handlar om, ingen sån hemsk jävel som man hör vissa Idol-deltagare misshandla på sina auditions haha)

Nu skall jag spela Backpacker 3. Ja, jag är fruktansvärt barnslig och allmänt wierd. Köpte 3'an + 2 expansion packs (Medelhavsländerna + USA) för 99:- igår. Hell yeah, klart jag köpte det! Hahah...

Hoppas ni haft en fin helg. Nu får vi hålla tummarna för att rätt sida vinner valet.
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0