15/9 2010

Idag har jag hunnit:
- Fixa den jäkligt dryga filmkameran, den skall nu fungera. (peppar, peppar)
- Sett till så att kamerastativet fungerar som den (/det?) skall.
- Haft lite migrän.
- Duschat.
- Haft lite till migrän som fortfarande envisas med att existera.

Klockan är bara en bit över tio. Tja, stolt tjej.
13.00 är det intervjudags. Oh gosh, jag hoppas allt går bra, med kameran och så. Får damp över att jag inte är mer teknisk av mig, detta måste bättras.
Efter intervjun blir det en snabbis hem för att lämna tekniken, fräscha till mig lite och sedan åker jag in till stan igen för att träffa älskade A 17.00. Fy fan vad jag har saknat that women. Love her so, so, so much.

Åh. Jävla migrän. Började igårkväll, den vill inte ge sig. Blir att bälga (är det ens ett ord?)i sig en Ipren till.

Alltså, jag drömde en helt sjuk dröm inatt. Vet inte hur jag skall förklara den. Den innehöll bland annat en jävligt snygg kille (ingen I know of, typ drömmannen som inte existerar-kille), Malmöfestivalen där Röyksopp skulle spela, ett kollektiv med en massa galna homosexuella killar och så slutade det med att en utav dom fick allt sitt skinn avdraget på något mystiskt sätt...

JA, jag sade ju att det var en sjuk dröm! Hahah, herregud... Jag har nog kollat på för mycket "True Blood"... Hahah. Herre.

Nej, nu skall jag kolla igenom mina anteckningar inför intervjun, vi hörs senare ikväll!
Ha en fin dag. Puss.


Gammal bild. 2007 skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0