What would be better than a beer with Eddie Vedder?

Aaaaah maaaah Gaaaawd vad jag är oteknisk!
Efter en jävla massa om och men är jag NU färdig med min auditiva produktion. Heeeeerregud, ibland känner jag mig verkligen korkad, ÄR jag verkligen korkad! Haha..
Nu är det iallafall färdigt, pheeeew.

Imorgon är det examination på skiten, sedan drar jag till Arre och hänger med mina fina flickor. Mys.
Sedan blir det bara PLUGGPLUGGPLUGGPLUGG osv hela helgen. Här skall det läsas och, framförallt, skrivas!
Den 18:e skall första uppsatsen in, veckan därpå the 2nd one, the third veckan efter den... Gaaaaaah.


Sitter och lyssnar på Eddie Vedder, puss på den mannen. Det är något med hans röst som får mig så jäkla lugn och glad och... hoppfull. Ja, hoppfull är nog det rätta ordet. Älskade Eddie.
På tal om Eddie hittade jag två av de tre PJ-plattor jag saknar på Media Markt idag. Yeeeee! 80 pix styck dessutom, galet jäkla billigt! *gLaD tJeJ*

Ååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhh. Vill bara att det skall bli november och denna fucking kursens slut. GE MIG KURSSLUT! Så. Mycket. Att. Göra. Samtidigt är det jävligt intressant och roligt, men ja; SÅ MYCKETTTTTT.

Hoppas ni har haft en fin dag bebisar! Ta hand om er!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0