Well

Lite pissed och så för tillfället, därav det kassa uppdaterandet. Sorry. Skall väl försöka bli bättre.
This is what is happening in my life atm:

Skola, skola, skola. Plugg och plugg gånger trettiotusen. Det är givande och roligt allt det dära, men så jävla mycket just nu...
Förvirring. Över saker jag inte orkar ta upp här.
Ilska/frustration. Över personer vars beteende jag inte riktigt kan förstå.
Mods. Mods har öppnat och vi har festat till det ordentligt där förra och denna helgen. Kärlek till Mods.
Musiken. Musiken är återigen den där handen som sträcks ut och lyfter upp en från all ångest och skit. Stone Temple Pilots, PJ... Tacksamhet är det minsta man kan säga/skriva.

Sådär ungefär. Äsch, vet inte vad jag skall skriva. Saker är väl sådär just nu om jag skall vara ärlig. Och det skall man väl vara? Eller det behöver man kanske inte vara i denna jäkla bloggvärld som jag inte ens tillhör, detta är mer min patetiska dagbok som jag av någon anledning låtit vara öppen för allmänheten i snart fyra år...

Äsch, sorry för the depp-talk. Ta hand om er, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0