Kashmir

HELG.
Översättning: PLUGG.

But it's ok, I guess. Eller nej, vad fan, det är inte alls ok. Vill vara heeeelt pluggfri. Fuck vad nice. Dock pluggar jag inte just nu, som ni kanske märker. Satt i tre timmar innan, så tar lite paus nu.

Inne i en ljuvlig Led Zeppelin-period just nu, fyfan vad bra musik alltså. Robert Plant, vilken magiker.

Vad händer annars då denna lördag? Nada. Skall ut och promenera med mor min om ett tag. Sedan blir det väl lite till plugg tror, får se om jag orkar men I guess jag är tvungen. Sedan blir det seriekollande och mys.

Hoppas ni har en fin helg! Och shit vad solen skiner i Lund idag! Mysigt, vackert, höstljuvligt!
Ta hand om er. Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0