Here's to...

Gäääsp...
Sjukt seg, just nu hade jag velat vara ute och partajat lite, eller gått på en spelning, eller bara gjort någonting!
Skönt som fan att bara slappa, men fan... Inget att gööööra. Har redan pluggat och vill inte tillbringa hela helgen i pluggandets tecken. Lite slappt får man allt ha. Men som sagt, hade gärna gjort någonting! Gaah!
Får bli nästa helg, då blir det fanemig action! Eller något... Haha. Oh my.

Snart kommer iallafall min storebror hit. Flummis. Vi skall hänga och snacka skit, han sover över och imorgon blir det väl ännu mer flumm, I guess. Han är bra, min storebror. Lillebror med för den delen. Båda två är bra, bättre, bäst.

Lunchen med A och S (som jag först inte trodde skulle komma, men oj så fel jag hade she came, vilket gjorde mig mycket glad, såklart :)) var såååå mysig och ROLIG. Fyfan, när vi väl drar igång med vårt flummande finns det fan knappt något stopp. Haha. Undra vad de på Arre tänker om oss egentligen... Haha. Nee, de är så snälla så, förhoppningsvis tycker de bara att vi är roliga. Haha...

Hoppas ni har en fin lördagskväll och gör något mer produktivt än jag. Nu skall jag ta hand om tvätten. Vafaaaan alltså, nej, nästa helg, NÄSTA HELG!!!

Här får ni en bild. HAHAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0