Happy girl

Good evening sweethearts.
Vet ni vart jag bloggar från? - Min nya dator!!!
Hihi. Det sved till lite i plånkan, men so worth it. Min gamla laptop är 3½ år gammal, strömsladden fungerade inte = fail/bajs/suck/välj annat negativt ord. Så nu har jag en ny, min käre storebroder hjälpte mig hitta en bra laptop. Sjukt nöjd! Känner mig helt så... Wooow. Haha. A kid in a candystore eller något. Fast den liknelsen kanske man inte alls kan dra... Hm... Haha. Awell. Nöjd är jag iallafall, hihi.

Annars då? Skulle ha pluggat som fan idag, blev dock inte så. Får bli i helgen. Känner mig dock rätt lugn inför det vi har framför oss. För en gångs skull, haha. Var lite förvirrande där ett tag, men känns goodigood nu.

Ikväll skall den där dryga Geir i "Idol" sjunga "Alive". Alltså, fyfan. Vem som helst utom Geir!! Eller okej, kanske inte hon vithåriga tjejen som ser ut som Draco Malfoy, men annars: Vem som helst!!! Aja, vi får la se hur det går/låter... Han kanske gör det skitbra... Hmmm. Njae. Fan alltså, gillar inte att han skall flamsa runt och stå sjukt bredbent med "mitt" Pearl Jam!!

Fan vad jag är kär i denna datorn... Puss på dig, lilla dator, I love you. Haha, fan vad lonely det lät. Hah.
Snart kommer min kära moder hem, hon har varit på afterwork. Ah, ni behöver inte oroa er, she's not drunk, she's not a drinker. Skönt. Räcker med att man har ett fyllo i familjen. Hahah. Nee. Hon skall iallafall köpa hem lite gottis och så skall vi glutta på "Idol" och flumma.
Och imorgon börjar The Serious plugg... Det är bara att sätta igång efter tre liter kaffe!

Och just det, mitt i mitt städande för några timmar sedan hittade jag en bok jag letat PANIKARTAT efter de senaste veckorna, and I found it! Trodde jag skulle behöva betala sådan där avgift för borttappad bok... Fan vad fail. Men den låg SÅKLART på ett ställe jag för några veckor sedan funnit "jättebra" att lägga en bok på... Suck. Det var tur att jag började städa innan, annars hade jag nog inte hittat den... Ibland är jag allt blond (sorry alla blondes, var tvungen att skriva det).

NEJ! Dags att göra lite middag. Har bara käkat frukost och två smörgåsar till "mellis". Smart, va?
Ha en underbart nice fredagskväll, I know I will with "Idol" and my new "lappis"!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0