Good

Föreläsningen idag var sjuuukt bra! Lätt bästa sedan jag började på utbildningen. Läraren mindes fan mig, haha, trots att det var 14 år sedan jag hade honom. Men riktigt intressant var det iallafall, kändes väldigt relevant för min framtid i verksamheten.

Suttit och pluggat nu ikväll, planerat och haft mig... Mycket nu i skolan, väldigt mycket. Men det är intressant, så skall inte klaga. Känns som dagens föreläsning gav mig lite pepp inför allt, tror vi alla behövde det efter en lång uppsatsångestperiod. We'll just have to keep on going!

Imorgon är jag ledig, skall plugga och sedan leka med min fina vänner. Love you.
Nu fortsätter "Family Guy"! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0