Computer, computer

Yo.
Fyfan, min dator har kollapsat nu. Eller, batterisladden har. Dvs: No batterisladd = batteri dör = no more dator.
KUL! ... Så nu sitter jag vid vår gamla stenåldersdator som inte är så farligt stenåldersseg. Vår förra inneboende installerade något shit så den gick snabbare. Shyrre! Sådant man uppskattar ännu mer nu när man inte har sin älskade laptop...
Så till helgen blir det jag som köperen ny dator. Yee. En sådan där mindre laptop som är lätt att bära med sig. Sounds good. Kommer i princip få leva som en kyrkråtta resten av månaden, men vad fan, det är det lätt värt.
Awell.
Var hos min klasskompis i förmiddags och läste igenom varandras arbeten, känns bra. Får man lite mer syn på skiten, haha. Det skall nog gå la bra.
Nu skall jag diska och sedan göra något vettigt... Typ plugga ännu mer. GAAAAAAAAAAAAH.
Hoppas ni har en fin måndag. Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0